Födelsedagskalas och åskbesök

Dagen har varit lång och fylld med saker att göra stort sätt hela tiden. Kom i säng relativt sent igår men vaknade pigg och allert i morse vilket förvånar mig. Då jag ständigt är trött och dåsig, varför vet jag inte. Kan kanske bero på värmen i min lägenhet eller något annat.
Men jag blev inte långvarig hemma, utan vid 11.30 bar jag mig iväg för att följa med till moster Ulla för att fira henne. Dessutom så skulle vi stanna till för att köpa lite saker och äta lunch. Lillskrutta var med och det blev lunch på hennes favorit ställe Max...

Dagen löpte på bra och när vi väl lämnat Linköping och kom allt närmre Sommen avtog smärtan i lilltån. Glad i hågen över att slippa ha ont i lilltån och åska. Men ack och ve för det kan jag tala om. Under hela eftermiddagen och tidiga kvällen blekade det och dundrade på som bara attan. Men härligt får jag tillägga, fast det är klart om tant mormor skulle ha varit med skulle hon dött av chock.

Gick även iväg en stund så lillskrutta fick bada av sig och jag blaskade lite med fötterna. Det var riktigt skönt i vattnet och det var nästan synd att jag inte tog med mig badkläderna. Ja ja inget man kan vara efterklok på nu ändå. Jag måste erkänna att det var kul att få träffa alla igen. Det var som sagt ett tag sedan om man säger så. Kul att se Junior som har blivit riktigt stor nu, sist jag såg honom var han bara en bebis.
Publicerat: 2013-07-25 @ 20:36:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!