Bakning och besök på köpcentrum

Dagen har passerat med råge och lite till. Känner mig riktigt trött samtidigt som jag faktiskt har energi kvar. Otroligt, men det kan ju vara för att jag faktiskt har "semester" nu och tagit fram en annan form av energi. Oavsett hur det är så har jag faktiskt fått saker gjorda. Jag har varit till IKEA med syster och köpt ram till mormor. Får bara hoppas att den duger åt damen. Åt lunch på Chili och vi knatade runt på Ikano innan vi begav oss hem igen. Satt och slöade ett tag och bara var. Men jag har även hunnit med att baka en smultron och chokladkaka och pysslat lite i köket. Plockat lite med blommorna ute och vattnat och jag har även sytt en lavender påse. Klippte av lite lavender från Kerstins rabatt igår och nu har jag lagt blommorna i en tygbit och sytt igen.

För övrigt har det inte hänt mycket, en mycket bra söndag får jag säga. Madame C kom förbi och jag hade turen att hon inte stannade speciellt länge. Blev lite rädd att det skulle ta hela kvällen innan hon försvann. Men så blev det inte, tur nog.
Nu ska jag inte göra så mycket mer med dagen. Och imorgon vid fem blir det att gå hem till Elza för att äta och dricka gott med trevligt sällskap. Så jag säger god natt och vem vet vad John Blund har att erbjuda.
Publicerat: 2013-07-14 @ 20:52:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!