Allvarlig onsdag

Onsdag och dagen har löpt på som alltid. Har pysslat lite här hemma då jag har fått för mig att rensa. Har bara kommit halvägs känns det som, och dessutom så måste jag ut för att köpa fler sopsäckar annars blir jag aldrig färdig. Men det hinner jag med också.
Igår somnade jag vid sextiden efter en hel eftermiddags kämpande med migrän och jag sov genom hela natten. Lyckligtvis vaknade jag upp utan migrän eller andra eftersymptom. Var iväg till Berg igår för att bada. Men det var inte direkt något badväder igår. Men både Mysan och jag badade våra fötter det är iaf något. Det är bara att inse att jag inte kommer bada något i år heller.
 
Bara en och en halv vecka kvar sedan börjar jag jobba igen. Skönt får jag säga även om det är skönt att ha ledigt också. Det är inte samma sak och jag saknar faktiskt kören, men om två veckor är jag redo för kören igen. Visserligen börjar kören idag igen, men jag har semester och känner inte för att åka in bara för kören. Nej får sitta här hemma och sjunga för mig själv helt enkelt. I september ska vi tydligen sjunga på Hospitaltorgsdagen eller om det var Medborgarskolans dag. Har glömt vilket det är. Ja ja, men det kommer nog bli intressant. Undrar bara hur många av oss som är med i kören som kommer vara med då.
Publicerat: 2013-07-24 @ 14:37:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!