Veckans vardag till ända

Fredag och första arbetsveckan är avklarad för den här gången. Måste medge att det är ganska skönt att det är helg nu. Men kommer antagligen vara lite smått rastlös i helgen. Får bara se till att jag har saker att göra hela tiden.
Dagen har gått hackigt hela dagen. Första timmarna gick fort som om det flög fram. Men efter fikat gick det så otroligt långsamt att man började undra om klockan verkligen fungerade. När lunchen väl varit susade eftermiddagen förbi och jag vet inte vad som egentligen hände.

Har varit mer eller mindre vimsig hela dagen. Har förlagt saker jag gjorde för stunden, tappar saker i golvet, glömmer att jag ska göra vissa saker så att folk får säga åt mig att jag glömt något. Dessutom förlägger jag sakerna så att det slutar med att alla går runt och letar (i det här fallet) efter saxen. Fråga inte hur det fungerar, men i mellan åt slutar hjärnan att fungera som den verkligen ska. Trotts detta vimsiga sätt så har jag faktiskt lyckats färdigställa en del. Så fort jag hittar kamerasladden som jag ännu en gång har förlagt kommer jag lägga upp bilderna.
Publicerat: 2013-01-11 @ 16:53:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!