Tyst röst

En tyst röst säger mig att jag nu ska släppa allt och låta ödet ta över. Kan inte göra mer än vad jag har gjort. Har sprungit fram och tillbaka här hemma stort sett hela dagen. Har plockat och pysslat för att det ska vara åtkomligt till fönstertjommarna som kommer imorgon. Lite putt att de inte kunde sätta ut en mer specifik tid, inte för att jag kunnat ta ledigt ändå. Ja ja det blir nog bra på något sätt.

Imorgon en ny dag och en ny vecka. Får se hur det kommer att gå. Det återstår att se hur mitt humör kommer att vara då jag försöker att dra ner på snusandet. I slutet av månaden ska jag förhoppningsvis vara snusfri. Men det återstår att se. Jag känner mig själv ganska väl och jag vet hur jag kommer att vara efter tre dagar utan snus.

Är även småputt på af då jag igen efter knappt sex månader så ska jag byta handläggare igen. Han jag har haft som har varit hur bra som helst ska få andra uppgifter och jag ska få en ny handläggare i februari. Får bara hoppas att jag får någon vettig, för det finns så många stolpskott på det bygget.
Säger nu god natt och låter John Blund ta över.
Publicerat: 2013-01-13 @ 21:31:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!