Rastlös lördag

Lördag och inget har hänt egentligen. Har slöat och försökt att skriva lite, inte för att det har gått så bra men ändå. Är idag rastlösheten själv och vad jag än gör blir jag bara mer rastlös. Kanske borde ta mig en prommis för att gå bort lite av rastlösheten.
Har kollat genom alla mina skivor då jag har smått möblerat om med få saker som går att flytta på. När jag höll på hittade jag en skiva med Spice Girls...gises det var länge sedan jag lyssnade på dem och tänk man var inte gammal när man började gilla dem. Ha ha!!! Av alla sådana band som fanns då var jag bara tvungen att gilla dem. Inte för att de är dåliga så, men det är så förvånadsvärt inte mig idag.
 
 
En av de bästa låtarna de har gjort.
Publicerat: 2013-01-05 @ 20:11:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!