När katten är borta dansar råttorna på bordet

En dag att minnas eller låta den bara sjunka in i ett dunkel som heter duga. SOlen har gjort sitt bästa för att göra dagen till det bättre och jag tror att den faktiskt lyckades med det också.
Vi har även skött oss exemplariskt, eller vi har försökt. Och det vill jag försöka säga att jag försökte sköta mig. Men ack så fel då jag inte vet hur man gör. Skämt å sido, jag har mina stunder då jag j*vlas med mina kamrater och får dem att fundera på om de verkligen är normala osv. Alltid lika roligt att förvirra folk.
 
För övrigt har katten och kattmamman varit borta hela dagen och vi råttor har dansat på bordet med glada leenden och sjönsjunganden. Har egentligen inte fått mycket gjort under dagen. Vad kan man göra åt det? Det kommer dagar då man inte gör något och dagar man gör hur mycket som helst. Visst jag har skrivit klart veckans skrivuppgift från skrivarkursen. Ska bara renskriva den och maila över den till kursledaren. Sedan, klart!
 
Sitter i soffan, småhuttrar för att jag börjar bli trött och sedan får vi se vad som händer och fötter. Bör även se över min rädsla för tandläkare och boka en tid hos tandläkaren. Igen jag vet, men det tar emot men det är ett måste om jag vill må bra i munnen. Kan inte går hur länge som helst med detta. Men men!
Publicerat: 2013-01-31 @ 19:40:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!