Lugna puckar

En dag, en timme och en minut. Allt går för fort fram och jag vet inte alls vad som händer och sker. Hänger inte alls med i svängarna, ändå känner jag mig inte alls stressad.
Har till och med börjat fundera på vad jag ska göra under min ledighet i sommar. Inte för att jag har kommit någon vart. Men har några idéer och tankar. Om jag hade haft tillräckligt med pengar, körkort och bil skulle jag ha bilat genom landet. Från söder och upp till norr. Skulle vara roligt att göra det, men än är ju inte livet slut.
Men jag lämnar det hän och så får vi vänta på vad som komma skall.

För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Har varit hemma idag. Vaknade imorse med feber och insåg att det kanske var lika bra att stanna hemma. Så jag har inte tillfört så mycket under dagen. Skönt samtidigt som jag känt att rastlösheten sakta kröp inpå. Nu är det iaf helg och jag ska inte göra så mycket förutom att tvätta. Det är dags för den ritualen om jag vill ha några rena kläder att ha på mig.

På tisdag börjar min skrivarkurs jag anmält mig till och jag ser fram emot det. Förhoppningsvis kanske man kan komma igång med skrivandet igen. Det har legat och dammat allt för länge nu och jag borde göra något åt det hela. Nästa måndag blir det att börja med keramiken igen. Alltid lika roligt och vem vet vad som komma skall. Det är bara att inse, våren är på intåg och det gillar vi.
Publicerat: 2013-01-25 @ 17:14:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!