Kväller igen

Kväller redan? Ja tydligen och jag hinner inte riktigt med märker jag. Har varit hemma hos syster och ätit middag och fördrivit några timmar. Har även hunnit med lite små pyssel här hemma. Däremot så kommer jag lägga mig tidigt ikväll känner jag då det har blivit sena kvällar några kvällar i rad nu.

Imorgon är det lördag och en dag närmare till att börja jobba. Ska bli riktigt skönt att få börja jobba igen. Saknar faktiskt damerna i hönsgården. Alla glada skratt och retstickepikarna. Mitt liv är egentligen inte mer spännande än så här. Ganska tragiskt men jag är nöjd och det är det viktigaste tror jag.
Publicerat: 2013-01-04 @ 21:58:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!