Konstiga ting händer

Torsdag, vad mer kan man säga? Dagen har gått långsamt även om jag har haft saker att göra stort sätt hela dagen. Alla på jobbet var mer eller mindre konstiga i sinnet och i kroppen. Det var inte många som fick saker gjorde heller. Vissa bara sprang runt och yrade mer än vanligt. Medan jag själv och några till sysslade med fler saker än en.
Mr P var mer eller mindre föbryllad de gånger han kom upp till oss och gjorde sitt. Det var även vissa som påpekade att det var något som inte stämde med oss då A och jag själv inte munhöggs som vi brukade göra.

På måndag kommer det några tjommar och byter ut fönstrena i lägenheten. De har hållt på hela senhösten och vintern med att byta ut fönstrena i området. Men eftersom de inte skrev vilken tid de skulle komma kan jag inte vara hemma. De får helt enkelt använda huvudnyckeln och så får jag skicka över Kerstin för att kolla vad de gör och har gjort...
Publicerat: 2013-01-10 @ 19:00:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!