Fyllda fredag

Då var vardagen över och gått över till helg. Igen, jag vet! Vart tar veckorna vägen egentligen? Hinner inte med och vet inte om jag egentligen om jag minns allt jag har gjort under den gågna veckan.
Dagen började bra och fortsatte så hela dagen då det egentligen hände allt och ingenting på samma gång. Försökte lära mig att fixa en symaskin där sytråd fastnat i maskineriet och att möjligheten att skruva isär höljet inte fanns gjorde det inte lättare om man säger så. Dessutom passade mina kära kollegor på att ge mig en och annan pik och drev på mig för att ge igen med samma mynt. För er som inte vet så är det vår vardag och vi säger allt med glimten i ögat. Dessutom var jag och Eliza ute på jakt efter köksnyckeln då den inte hängde på sin sedvanliga plats i förrådet. Efter mycket om och men kommer stackars Anna in och försvinner lika fort efter hon lämnat den.
 
Jag fick även höra från Mr P och Mrs A att de var mycket nöjda med mina insattser på annordnarträffen på af i onsdags och chefen B verkade mycket imponerad. Hade dock velat att han varit där själv och sett mina insattser. Men jag får väl nöja mig med det lilla och att Mr P och Mrs A var nöjda. Alltid något och kommer nog leva på detta hela helgen.
Tog mig en sväng på stan efter jobbet och hamnade i skoaffären vilket är ovanligt när det gäller mig. Är inte så förtjust i att gå i skoaffärer då jag sällan kan hitta skor som jag kan ha. Är man plattfotat och högvristad och andra problem med fötterna så är det varken roligt eller lätt. Hur som haver så hittade jag två par skor vilket är mer överaskande än att jag faktist gick in i en skoaffär. Jag blev med ett par nya vårskor och ett par vinterstövlar och allt under 300 kr. Ska det vara så ska det vara på rean helt klart...
 
Publicerat: 2013-01-18 @ 19:17:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!