Första dagen överstökad

Hemkommen från jobbet och inser att jag är tröttare än vad jag räknat med. Men på ett tillfredställande sätt. Vänta nu....vad var det jag sa? Jo det stämmer, det var länge sedan sist måste jag erkänna. Kan inte komma ihåg när det inträffade senast.
Dagen började som vanligt och A och jag själv var igång med vårt tjivande och halvbråkande sätt. Några av de andra skrattade gott och talade glatt om att nu var vi tillbaka nu när A och jag tjivar med varandra. Bara synd att E inte kom idag annars hade det varit fulländat med en mänge tjivande.

Förövrigt har det inte hänt så mycket under dagen, den har flytit på bra och det var bättre än vad jag trodde om jag ska vara ärlig. Men Har inte pratat så mycket med en viss person, försökt att undvika obehagliga situationer. Konstigt så smög personen i fråga fram bakom mig hela tiden och skrämde mig.
Publicerat: 2013-01-07 @ 18:17:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!