Aldrig säga aldrig

Så som det är förytbestämt så börjar dagen gå mot sitt slunt och jag vet egentligen inte vart tiden har tagit vägen. Det har varit en bra dag även om inte mycket har hänt. En hel del skratta och glada miner om allt och ingenting. Om det blev mycket gjort har jag ingen aning om. Några av damerna gick iväg och gjorde lite mjukost. Alltid är det något nytt man lär sig och man ska aldrig säga aldrig. Även om jag hade en hel del idéer imorse så kan jag inte direkt säga att jag fått ner dem mer än på papper.

Nu ska jag bara vara och försöka komma på vad jag ska äta och vad jag ska ha med mig i matlåda till imorgon. Ja jag vet dagens i-landsproblem. Får helt enkelt rota genom frysen och se vad jag kan fixa något. Kanske har jag tur och hittar en guldmåltid....Har man dålig fantasi så har man när det gäller måltider. Att det ska vara så svårt att komma på vad man ska äta varje dag...

Publicerat: 2013-01-30 @ 17:56:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!