Yo yo da hippie in da house

Tror att titteln på detta inlägg säger allt vad som hänt under dagen. Vad mer kan jag säga? Dagen har varit mer eller mindre givande på så olika sätt. Damerna har ständigt och jämt under dagens lopp sagt att jag moppsat upp mig lite väl mycket. Å andra sidan ska de inte säga så mycket då de inte direkt är några änglar de heller. De har även gjort halvdana försök att "läxa" upp mig. Men jag tror att de har insett att de inte kan lära denna kloakhund att sitta.

Har hunnit med att springa runt att störa alla när de jobbat, stickat, skrivit rent och mailat över min skrivuppgift. Även har jag hunnit med att försöka E att lära sig äta då hon ständigt spillde på sig. Dock var det inte så uppskattat. Hon och K började filosofera över vad jag drack till lunch. De trodde inte på mig att det bara var vatten. Konstigt, eller inte alls. Det beror helt och hållet på hur man ser det.

För övrigt vet jag inte vad som har hänt under dagen. Gick runt lite på stan med H efter jobbet. Efter det var det bara att bege sig hem och till centrum för att handla hem lite så jag överlever helgen. På söndag blir det att åka hem till syster och vara hus och hamstervakt. Lite avis att jag måste jobba i veckan medan de får åka till fjällen och har det mer eller mindre skönt och åka skidor. Fast det är klart...att åka skidor är jag kanske inte så avis på. Då jag inte kan stå på ett par skidor så kanske det är lika bra att jag faktiskt är hemma och jobbar. :-) Mr P kom med en så klockren komentar när han kom imorse (där av titeln på inlägget): "Yo yo da hippie in da hous! Var har du gjort av vårfixsniffare?" Vi alla fick oss ett gott skratt och alla började vända sig bort mot mig och då inser jag att min huvudbonad gjorde att jag så ut som en hipp hoppande hippie. Gjorde jag det? Ingen aning men antagligen.

Publicerat: 2013-02-01 @ 18:25:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!