Tidiga morgonfunderingar

Säger god morgon till eder alla. Men jag säger även god natt känner jag! Ingen bra dag idag heller men överlever antar jag. Måste göra det!
Bara tur att humöret är på topp oavsett vad som sker med kropp och knopp. Även om jag börjar bli gammal och grå...eller? Tråkigt bara att krafterna börjar svikta och får en att inse att ungdomen är borta för gått. Kanske inte för gott men att man är äldre än vad man var för några år sedan.
Ja jag vet att jag bara är 30 och inte borde tänka i de här banorna. Att jag har år kvar innan jag kan börja gnälla. Men man åldras på olika sätt och olika snabbt.
Publicerat: 2013-02-20 @ 06:36:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!