Symäsan

Jahopp det är då dags att bege sig till huvudstaden och symässan. Ser fram emot det och är faktiskt glad över att vi inte är så många som ska åka idag. Får bara hoppas att jag inte är den sista som kommer nu till samlingplatsen. Fick bannor på att komma i tid och fick en utsatt tid som jag ska passa. Jo jag tackar jag, hur ska jag klara att komma i i tid vid den tidpunkten på dygnet när jag knappt kan hålla mig vaken då.
 
 
Uppdatering kommer antagligen ikväll när jag kommer hem igen. Om jag orkar vill säga, det beror helt och hållet på hur trött jag är.
Publicerat: 2013-02-15 @ 07:35:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!