Slutet på veckan och början på något nytt

Söndag och veckan börjar närma sig sitt slut. Enligt vissa så börjar tydligen vecan på en söndag. Men jag vet inte, skulle nog föredra att veckan avslutas på en söndag. Annars skulle det bara kännas konstigt och avigt. Nej veckan avslutas på en söndag och påbörjas på en måndag där med basta.

Dagen har börjat lugnt och stillsamt, inga större katastrofer som inträffat. Inte än iaf och jag hoppas att de inte inträffar heller. Ska snart hem till far och äta mat och sedan följa med hem till faster. Ser fram emot det och jag får lämna hemmets lugna vrå för en stund. Skönt!
Ser fram emot att den nya veckan ska börja imorgon för imorgon är det keramik och jag hoppas att jag kan göra finliret på mitt keramikhjärta innan det ska brännas. Sedan får vi se om jag hinner göra något på koppen jag gör. Men....jag ser inte fram emot måndagsmötet. Har en känsla av att det kommer att dra ut på tiden och det gillar jag inte.
Publicerat: 2013-02-17 @ 11:19:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!