Packning och städning

Inser nu att timmarna går ganska fort fram när man har roligt. Det är dags att börja packa ner det jag ska ha med mig till syster och sedan städa av så att det inte ser allt för rörigt ut när jag kommer hem sedan om en vecka. Men på något sätt så skjuter jag upp det hela. Förstår inte alls varför. Kan det vara latmasken inom mig som tittar fram?

Satt även igår och kollade på melodifestivalen och jag är varken bu eller bä. Varje år så intalar jag mig själv att det ska vara bättre än året innan. Men so far so good är det verkligen inte bättre än förra året. Men kanske ska jag ge det en chans till nästa vecka innan jag uttalar mig helt och complete.
Publicerat: 2013-02-03 @ 11:25:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!