Måndagsbarn

Är det någon som har funderat något på Veronica Maggios låt Måndagsbarn? Idag av alla dagar har jag funderat en hel del på denna låt. Det är inget fel med låten, den är riktigt bra och det är som om hon sjunger om mig själv i mellan åt. Jag vet att det låter konstigt, men ibland har man sådana perioder då en ända sak bara klaffar med allt annat.
 
Dagen har varit mer eller mindre frånkopplad och jag kan inte säga att jag fått något gjort av dagen förövrigt. Gick hem tidigare och hoppas att det ska släppa. Har haft en snipen huvudvärk hela dagen och den vill verkligen inte släppa taget. Får bara hoppas att dagen och kväller går fort förbi för jag misstänker att det ända som kommer att hjälpa är sömn.
 
Snart kommer Madame C hit och det är som det är och jag vet inte om jag gillar det eller inte. Önskar ibland att vissa saker inte hade hänt så att jag blev tvungen att stå ut med tjat och upprepningar om saker jag inte alls vill veta något om. Jag bryr mig inte om det, men denne verkar inte förstå det. Ja ja inte mycket att göra åt ändå. Som en igel som suger sig fast!
Publicerat: 2013-02-11 @ 10:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!