Kolosalt vad saker kan ske in i tomma intet

Torsdags kväll och jag sitter äntligen hemma i soffan och pustar ut. Har haft en fullspäckad dag och jag kan inte påstå att det har varit en lugn stund. Färdigställde gårdagens alla hjärtans dag godis och det tog inte många timmar innan hälften av godiset sålts. Sedan? Tja jag vet inte, stickat färdigt minior ochpåbörjat annat. Har även sprungit runt som en galning och skrattat åt omgivningarna.
 
För övrigt har det egentligen inte hänt så mycket med dagen. Damerna påpekade och tjatade lite smått att jag skulle ge Mr P ett kort. Bara för att det är alla hjärtans dag. Hmmm...de ska bara veta vad jag gjort och inte gjort.
Ska även åka till Stockholm, men istället för att åka på lördag blir det imorgon istället. Ska bli roligt att åka och vi är fyra stycken. Båda Elisabethorna, Mr P och jag. En tapper skara som åker! E1 påpekade idag att hon funderade på att ta med sig ett flexkoppel och hålla mig kopplad under hela dagen så att jag inte försvinner. Mr P håller enbart med och jag ska tydligen hållas i strama tyglar.
Publicerat: 2013-02-14 @ 20:12:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!