I hemmets lugna vråer

Hemma igen efter en vecka hemma hos syster. Skönt att vara hemma igen och det är kanske som det sägs: Borta bra men hemma bäst. Men jag vet inte det.... Får hoppas att de kom hem som de skulle och att de har haft det trevligt.
 
Sitter och tittar på Melodifestivalen och vet inte vad jag ska tycka om kvällens låter. Givetvis håller man ett par extra tummar för vår allas Louise Hoffsten. Det är väl hon eller Joakim Cans som jag fastnat för ikväll. Även om jag är en slagernörd så kan jag inte säga att jag gillat melodifestivalen de senaste åren. Tyvärr så börjar Sverige gå utför när det gäller att ta fram bra slagerlåtar och artister som framför dem. Det är nu det faktiskt stämmer att det var bättre förr. Men vad vet jag då jag inte kan sjunga och enligt min musiklärare på högstadiet så är jag tondöv. Då vet man ju tydligen inget om musik oavsett vad det är för musik...
 
Imorgon blir det av att gå hem till far och hjälpa honom med hans telefon och bärbara dator. Får bara hoppas att jag lyckas göra något....men det tror jag nog. Ska gå vidare och lägga upp min min fot då jag har en himla massa sår och blåsor som slagit till. Under en lång period har fötterna varit bra men nu har det slagit till ordentligt och jag kan knappt gå...
Publicerat: 2013-02-09 @ 20:41:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!