Brunstiga vår tjut

Har insett att jag inte vet längre vad som är upp och ner, ut eller in. Dagen har varit mer eller mindre förvirrande och jag vet inte alls. Det är mycket med att jag inte vet.
Förmiddagen sprang iväg som om inget hänt och det blev några smärre fel och små fall ner för stupet. Inte för att jag kom ivägen, nej det kom först senare. Är ständigt offer för eftermiddagens spjut. Efter lunch och en massa pladder blev det att gå ner och ha keramik. En intressant eftermiddag och jag måste säga att de brunstiga älgarna kommer tidigt i år. Fråga inte varför för det vet jag inte själv äns. Någon av damerna säger något och får mig att börja skratta. Vår keramikledare skrattar gott och frågar vad jag fått i mig. De börjar disskutera fram och till baka, efter en stund kommer de fram till att jag har blivit allt för mycket och för tidigt brunstig. Efter det bryter helvetet ut och jag ramlar nästan av stolen igen. Andra gången på mindre än två veckor som jag faktiskt nästan ramlar av stolen. Stolen i keramiken är dessutom högre och därför gör det ondare när man ramlar.

Hittade även en sida med hattar och inser att jag är mer eller mindre hattgalen (madhatter) och det kommer antagligen inte sluta heller. Har bestämt mig för att göra en hatt som de hade i början av 1800-talet och för dem som ska förstå lite mer...en hatt från Jane Austens tid och tänk stort på Stolthet och Fördom.
Nu ska jag bara ut på jakt efter en passande hatt som jag ska göra om till en passande hatt. Ser fram emot det och jag har redan planer i skallen. Nu kan jag inte släppa det.
Publicerat: 2013-02-18 @ 19:24:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!