Bring it on brunstiga älgko

Hmmm....den brunstiga älgko liknande tjuren har visat sig igen och jag förstår inte varför. Damerna verkar inte veta heller märkte jag. Har åkt på en hel del nya uppgiftert som jag egentligen inte vill ha men vad kan man göra när man måste göra det själv för att det ska bli gjort?

Har suttit och analyserat texter inför morgondagens skrivarkurs. Ser fram emot eftermiddagen och jag hoppas att min text blir rosad och inte risad. Men man vet aldrig när det gäller den här gruppen. Men jag kan säga att det som sägs med god mening och väl uppmuntrande ord. Det är för att man ska bli bättre i sitt skrivande.

För övrigt? Ja...det har känts i kroppen idag att jag var tillbaka igen. Men det gick bättre än vad jag förväntade mig. Men hoppas bara på att jag inte blir sjuk igen. Det är tydligen många nu som är hemma med diverse sjukdommar och influenser. "peppar peppar tar i träd"

Publicerat: 2013-02-25 @ 19:43:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!