Bakom varje framgångsrik kvinna ringlar en orm

Vad ska jag börja med? Och hur ska jag börja med det? Ingen aning om jag ska vara ärlig. Men en sak är faktiskt riktigt säkert. Dagarna blir verkligen som man gör det till. Även idag har det blivit en hel del skratt och glada miner. Vet inte varför men den här veckan har gått i skrattets tecken. Konstigt jag vet men samtidigt så gör det mig inget. Det bevisar bara att vi har det bra och trivs med varandra trotts våra olikheter. Det är ju det som gör oss så unika och till den grupp vi verkligen är.

Har färdigställt en del av det jag ska ha med på utställningen i mars. Men det är lite av en hemlighet tills vidare. Det är bara några av oss i hönsgården som vet om detta nu och så ska det förbli tills vi börjar utställningen. Kommer bli både spännande och mycket roligt. Ser faktiskt fram emot det och vi hoppas att vi får en bra respons i det hela. Det är ju trotts allt till välgörande ändamål vi gör det. Glöm inte bort det mina vänner.

För övrigt...ingen aning. Med andra ord har det egentligen inte hänt så mycket. Det vanliga har galopperat runt i den lunk det alltid gör. Sedan....ja då händer det små saker man aldrig räknar med. Blev iaf inte överfallen av några väskor idag. Det är tacksamt iaf. Men jag fick höra från var och varannan att jag tydligen såger betydligt bättre än vissa snickare. Vem som har sagt det har jag ingen aning om. Men jag har mina misstankar om vem det kan vara.
Givetvis har det kommit en och annan komentar om vissa saker som inte går att undvikas. Det gör min förvirrade hjärna mer än bara förvirrad. Det är så mycket som händer inombords som jag inte vet vad jag ska göra av. Men samtidigt så vet jag att det bara är naturligt och de flesta människorna råkar ju ut för det. Inte för att det behöver vara något negativt. Inte alls, oftast är det ju positivt. Men det kan ju bero på vem man frågar med också!
Publicerat: 2013-02-07 @ 18:35:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!