Tidig tomtebladder

 
Hej alla barn nu blir det barnprogram...ja på någon av dumburkens alla kanaler antar jag. Julen är på intåg och idag är det dan före doppardagen. Och med det sagt så vill jag säga att tomten snart är här. Det är mindre än 24 timmar kvar till att han kommer. Bara så att ni vet om det och är beredda. Men han kommer om natten har jag hört. Inte tidiga mornar eller sena kvällar, nej det är om natten. Har ni varit snälla i år? Själv vet jag inte om jag har varit det. Men får hoppas på det bästa... Nu ska jag gå och besöka sängen igen då klockan är okristligt tidigt för mig då det inte är någon arbetsdag.
God natt eller god morgon, men det får bli en god morgnat...Ha ha! Vad då trött och yrvaken? Absolut dags att återgå till sägen igen. Varför måste jag vakna så här tidigt när jag inte behöver det? Ja ja...har iaf fått såva två timmar inatt, det är alltid något. Får ta vara på de få timmarna jag får min skönhetssömn. De andra timmarna får jag väl fördriva som jag alltid har fått göra...
 
Publicerat: 2013-12-23 @ 05:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!