Fredagen den 13:de

Fredagen den 13:de idag, nu återstår det om jag kommer få otur med mig under dagen eller inte. Ska bli spännande som sagt. Kanske klarar jag mig undan det då det dessutom är Lucia. Eller kan jag ha fel? Det återstår att se som sagt. Blir det något luciatåg för eder? Själv får jag se hur det blir. Kanske kommer luciatåget till huset för oss...
Nej nu ska jag bege mig till bussen och jobbet. Det kokta fläsket stekes inte av sig självt om man säger så. Det återstår vad som kommer att erbjudas under dagen. Jag har funderingar på att tova mig en tomte, men jag vet inte. Det får stunden avgöra helt enkelt.
Publicerat: 2013-12-13 @ 06:40:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!