Ankunge

Söndagskväll och inte mycket har gjorts även om jag har gått runt här hemma och pillat i hemmets mörka vrå. Ibland kan det vara riktigt skönt att inte ha så mycket att göra samtidigt som jag har känt under dagen att jag borde ha kunnat göra lite mer.
Men nu när dagen börjar närma sig sitt slut så tänker jag inte göra så mycket mer än ta vara på stunden. Nötande ord för något som jag inte vet vad det egentligen är. Är för trött för att förstå samtidigt som jag är för rastlös för att orka bry mig om det egentliga faktum att jag inte haft så mycket att göra under dagen.

Imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Jag nerverna sitter just nu utanför kroppen och jag biter bort de icke existerande naglarna. Fy bubblan, trodde att det skulle lägga sig med tiden men det har bara blivit värre och värre. Har inte hunnit träna så mycket ihop med MA då hon har varit sjuk under veckans osv osv. Men imorgon får vi passa på att träna under dagen och sedan får det helt enkelt bli som det blir. Jag måste bara komma ihåg att plocka ihop allt jag ska ha, min rekvisita...ha ha förunderligt. Nu ska det bli till att förvandla denna fula ankunge till en ännu fulare ankunge.
Publicerat: 2013-12-15 @ 17:52:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!