Utställningar och irriterande moment

En hektiskt dag med saker att göra och skratt mest hela tiden. Förmiddagen gick visserligen segt och jag var mest irriterad på folk efter veckomötet. Vissa dagar ska man helst stoppa sitt humör längst in i en mörk garderob. Bara tur att eftermiddagen vägde upp det hela. Har ställt upp en utställning tillsammans med K och E 1. Tiden gick fort och vi hade riktigt roligt när vi ställde upp allt. Nu får vi bara hoppas på att Miss H 1 och Mr G blir nöjda med vad vi gjort.

Sitter nu hemma och är helt slutkörd och värkande fötter som gör sig påminda. Ska försöka att fixa till lite lunch till imorgon så att jag inte behöver gå hungrig imorgon. Har mer att göra innan jag kan göra kväller och få min ömma kropp att vila. Känns som en evighet och skulle göra vad som helst för att få gå och sova nu om jag ska vara ärlig.
Imorgon är en ny dag och med nya möjligheter. Det återstår bara vad jag kommer att göra med det hela. Nu däremot ska jag bara njuta av kvällen och att jag faktiskt klarat av måndagen.
Publicerat: 2013-08-26 @ 18:45:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!