Söndagsfasoner

Helgen till ända och snart om några timmar påbörjas en ny vecka. Med nya möjligheter och val. Får bara hoppas att humöret är på topp och inget som sätter sig på tvären. Men med min vanliga otur skulle jag inte förvåna mig om det skedde. Får helt enkelt hålla båda tassarna på det bästa av det som går att välja. Är bara glad att jag har huvudet upp och fötterna ner.

Har varit iväg och firat mor idag och åt en mycket god middag. Moster var där och förgyllde dagen med sin närvaro. Det blev en heldag hemma hos mor och Anton. Det började inte bra då jag missade den buss jag hade tänkt ta från börja. Denna odör behagade sig att komma tre minuter för tidigt. Jag är inte förvånad samtidigt som jag är det. Å andra sidan är det ju Östgötatrafiken vi pratar om här. Bara skönt att det återgår till höst, vinter och vår tidtabellen nu.

Varit hemma en stund nu och snart ska jag sätta fart på raketen för att få ordning på lite innan jag gör kväller för denna gång. Alltid segt att komma igång och jag förstår inte att jag alltid ska vara så seg. När jag väl kommer igång så är jag klar på ett nafs. Har även hunnit med att plantera om två växter som stått och rotat till sig lite. Nu är frågan vart de ska stå, mina fönster är ju fyllda till max. Men å andra sidan så kanske jag ska rensa bort lite av alla sprätt iväg jag har. Det är en annan dags händelser.
Publicerat: 2013-08-18 @ 19:33:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!