Matmarknad och bläckande fiskar

Onsdag och jag trodde inte att dagen skulle ta slut. För första gången på mycket länge gick en onsdag mycket långsamt. Långsammare än vad det brukar göra. Inte för att det gör så mycket egentligen men ibland börjar man undra.
Har visserligen fått saker gjorda under dagen. Har nästan virkat klart min tredje bläckfisk. Dock fick man höra en och annan kommentar för att jag irriterande mig på jag virkar för hårt. Under förmiddagen hade vi sångstund med Mr PA, men jag måste medge att jag är besviken. Det är inte samma sak utan Miss H 2. Dessutom sjöng vi stort sätt bara sånger en an inte hört tidigare. Kände ingen glädje för sjungandet idag. Det är som om jag tappat det hela. Jag var även iväg till läkaren idag och fick tiden att gå för en stund. Det känns som om jag är på rätt väg nu. Men det är långt kvar får jag medge.

Eftermiddagen gick fortare än förmiddagen men ändå var det som om tiden stod stilla. Hann även med att ta en snabb sväng runt St:Larsgaten och kollade in den internationella matmarknaden. Får bli en mer noggrann sväng imorgon. Sitter nu hemma och förundras över hur mina axlar kan bråka om vartannat. Inte bara ena utan båda två. Axlarna har bråkat och skrällt hela veckan och jag börjar bli trött på det. Inget finns det att göra förutom lite sjukgymnastik. Ska snart göra lite kväller och hoppas på att morgondagen blir varse.
Publicerat: 2013-08-21 @ 19:13:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!