Mat, bingolotto och kväller

Söndag och slutet på en händelserik vecka mer eller mindre. Inte mycket som egentligen händer om jag ska vara ärlig och tänka till mer än en gång. Dagen har passerat som om inget annat hänt. Omvärlden har inte förekommit mig med något och viseversa. Varit hemma hos far och ätit god mat och spelat bingolotto. Som vanligt vann jag inte och jag är inte förvånad heller. Men står fast vid att den nya programledaren inte håller måttet för programmet.

Har även fått den nya telefonen nu och det kommer ta sin lilla tid innan jag förstår mig på den. Den nya tekniken är långt för mig och där lär den vara resten av mitt liv också. Det är bara att inse att jag börjar bli gammal. Min elva åriga systerson skulle förstå det bättre än vad jag gör.
Blir en tidig kväll för min del känner jag även om jag för en gång skull fick jag sova ordentligt inatt. Men tar det inte för givet om man säger så. Imorgon blir det en ny vecka med nya möjligheter. Måndagen kommer att vara fylld med saker att göra iaf hela förmiddagen.
Publicerat: 2013-08-25 @ 20:53:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!