Lördags tankar

Lördagskväll och jag kan inte påstå att jag har gjort något speciellt under dagen. Har mest slöat och försökt ge mig på att skriva, men ack vad segt det går. Det är lite som koda och som är på väg att stelna.
Vädret har hållt i sig och det har blivit en tur runt området för en nypa frisk luft och lite cirkulationsövningar. Ha ha!

Snart en ny vecka och på måndag ska K, E1 och jag hjälpa Miss H 1 och Mr G med en utställnings som de ska ha på bibioteket. Kul att de frågade oss om vi var intresserade av att hjälpa till då vi hade en egen utställning i våras. Nu ska jag släppa in John Blund och bjuda honom på en kopp kvällste innan jag bråttas med kudden.
Publicerat: 2013-08-24 @ 20:59:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!