Höstens saknas

Hög sommar? Ja då med mindre betydande ord. Men snart är sommaren över och hösten kommer. Yes! Har gått hela året och väntat på hösten, vilket jag gör varje år då hösten är på något sätt en del av mig själv. Jag vet inte varför men så är det och det är jag tacksam över. Har egentligen inte gjort så mycket av den här dagen. Har mest stuttsat runt hemma och förbannat mig själv för att jag inte kommer mig för något. Men än är inte dagen slut eller hur? Har några timmar kvar av dygnet att njuta av och förhoppningsvis få något gjort på.

Ska senare ikväll hem till far och äta lite. Ska bli trevligt till viss mån om jag säger så. Det ända goda är att jag slipper laga någon mat själv idag. Alltid något eller hur? På måndag blir det att börja jobba igen. Ser fram emot det får jag säga. Har som sagt gått mig själv på nerverna den sista veckan. Men å andra sidan så har det varit riktigt skönt att få vara ledig med. Nu ska jag se fram emot att hösten kommer när den väl kommer. Ingen brådska bara den kommer snart.
Publicerat: 2013-08-03 @ 15:06:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!