Högsommar

 
Högsommar och värmen slår till i min lägenhet. Det är som en bastu och minsta lilla extrema rörelse och svettet lackar. Ja ja, överlever och det är tur att det finns dusch. Har gått runt här hemma och pysslat och kan hjärtligt säga att jag snart är klar med allt rensande. Det har varit några tuffa dagar, men det har det varit värt. Imorgon blir det att åka iväg till tippen på förmiddagen med allt skräp. Sedan får vi se hur och vad dagen har att erbjuda.
 
 
Ska återgå till mina sysslor och försöker att bli färdig. Otroligt egentligen att dagen har gått så fort fram. Även min ledighet har rullat fram, otroligt egentligen. På måndag börjar verkligheten igen. Skönt det samtidigt som jag önskar att jag kunde ha en vecka till. Visst jag har en vecka ledighet kvar men ska ha den längre fram i höst istället. Kan nog kanske behövas.
 
Publicerat: 2013-08-01 @ 19:02:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!