Golvad är bara förnamnet

Torsdag som känns som fredag och kroppen är nu riktigt säker på att den är trött. Men sinnet ligger på topp och det bådar alltid gott eller hur?
Det har hänt en hel del under dagen och det är svårt att få ner allt på papper. Den har inte varit händelselös det kan jag lova. Och jag förstår inte varför folk får för sig saker bara för att min humor är som den är. Kan bara säga att det var inte jag som började eller sa något så att alla andra kom igång.

Även om jag blev golvad och låg dubbelvikt på golvet slutade det inte hända saker. Dessutom tycker de att jag är tokig för att jag har påbörjat en julgranskula kollektion. Men det är snart jul även om de inte vill inse det. Imorgon blir det halvdag och sedan blir det till att följa med mor och styvfar till landet och Loftahammar. Ska bli skönt att få lämna storstan för några dagar. Nu ska jag gå och packa väskan och sedan knyta några band med duschen och sängen.
Publicerat: 2013-08-29 @ 19:57:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!