Besprutad vs besudlad

Tisdag, men det känns som om det vore torsdag eller fredag. Huga huga! Veckovild och själen hänger inte alls med. Men men thats life som många skulle säga. Å andra sidan så kan det bara förklars med detta för hur dagen har varit. Inte dålig på något sätt tvärtom vill jag mena. Ibland undrar jag verkligen i vilken den av denna dubbeltydiga värld jag lever i.
Galenskap är bara förnamnet på hur dagarna kan se ut och jag förundras. Idag har man blivit både besprutad och besudlad på samma gång och vips så är man gravid. Både A och jag själv ska då tydligen ha barn i juni och AS är då "fadern". Hur ska jag förklara? Våra teorier spårade ur en aning och allt misstolkades av de andra. Bara tur att Mr P och Miss A inte var i närheten av oss just då.

För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Fick beröm av de andra för vår fina uppsättning av utställningen som Medborgarskolan har på biblioteket. Nu återstår det bara att se vad de övriga på kontoret tycker om den. Man vet aldrig och vill ju gärna ha bra kritik för det man gör åt dem. För de kunde lika gärna ha gjort det själva och vi kunde ha vägrat.
Sitter nu och förundras över hur den digitala världen påverkar en ensam varelse i sin mycket nersuttna soffa. Mer underligare saker har man ju funderat på men detta verkar vara det som slår högst i tak för tillfället. Dessutom har man gjort ett storkok på en annan form av kebab/rädis, fläsk kött gryta. Det luktar gött i hela lägenheten. Dessutom har jag insett att jag måste uppdatera lite i mitt kryddskåp eller kryddhylla är nog mer rätt. Allt börjar ta slut och de kryddor jag minst använder har jag tydligen dubbelt av. Undrar hur det kommer sig. Och det mina vänner kommer jag aldrig få veta för jag är en komplex person som tror för mycket på dubbelheten.
Publicerat: 2013-08-27 @ 20:02:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!