Unika dagar

Idag är tydligen en dag av unika förberedelser från förr som åtger en status av karamelliseringar. Eller dyligt...pratar i tunga just nu och det är inte mer än att det är torsdag. Dagen har varit enkel, rogivande och stillsam. Med få och unika skratt som tilldelats. Vad mer kan det begäras?
Även om huvuvudet inte har hängt med idag så har dagen gått fort framåt får jag säga. Snart är det helg och jag nästan, men bara nästan längtar till det blir helg. Vet inte varför men gör det iaf.

Sitter nu i soffan med föttera uppborrade i en filt vilket kommer bli för varmt snart att ha. Känner redan av effekterna i lägenheten. Lägenheten är halvt om halvt fem grader varmare nu än vad det var för några månader sedan. Så jag börjar frukta sommardagarna. Hugi hugi...men men det finns ju dem som har det värre än vad jag har det.
Publicerat: 2013-04-04 @ 17:50:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!