Spöken bakom varje fasad

Har inte gjort så mycket idag om jag ska vara ärlig. Knatat runt i min lägenhet som en an vore en rastlös pensionär. Inget fel med det egentligen. Men det är så ovanligt för att vara mig. Rastlös är jag stort sett dygnet runt. Men inte som idag. Svårt att förklara, har varit mer osalig än raslös och kanske för att jag för en gång skulle inte hittat något i lägenheten som måste göras. Eller jo jag har en sak, men den får väntas till sommaren....

Håller dock på och tvättar och det är snart dags att gå ut igen. Aldrig roligt med tvättstugan, men det är skönt när det väl är gjort. Är snart klar och efter det blir det den stora temuggen och det blir te drickande som om jag fortfarande gick på Helliden. Men ack så är det inte, är ju snart 10 år sedan det var. Tänk vad tiden går fort egentligen. Aldrig kommer det att bli som det en gång var ifall man skulle få för sig att börja läsa på folkhögskola igen. Inte för att jag ska göra det just nu vad jag vet. Men tanken har alltid varit där.

Nej ska nu låta mina spöken få leka av sig och göma sig bakom varje fasad och vägg.
Publicerat: 2013-04-06 @ 19:27:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!