Med solsken i blommande gren

Söndag, slö och till intet mycket bra. Har egentligen inte gjort så mycket under dagen. Plockat lite med tvätten och försökt att organisera mina garderober. Det är inte det enklaste om jag säger så. Det lär nog bli ett evighetsprojekt som jag sedan kommer att tröttna på. För att sedan börja om från början igen. Typiskt mig eller hur? Har även skickat iväg några texter för skrivarkursen på tisdag. Så det återstår att se vad som kommer att ske, om mina skrivarkamrater uppskattar dem eller gnager sönder dem totalt. Å andra sidan så har jag inte fått bättre kritik än vad jag fått från dem. Det är sista gången nu på tisdag sedan får vi se om det blir något i höst. Det hoppas jag på för jag känner hur jag utvecklas och hur mycket mer det faktiskt blir. Jag tänker i helt andra banor nu. Nu ska jag återgå till att försöka att organisera mina garderober. Det återstår att se när och om jag ger upp. Ska även ta fram vattenkannan och vattna mina slokande växter. Det är ett under att de faktiskt lever fortfarande. Gör allt för att vissa av dem ska vissna och dö. Men på något sätt så klarar de sig alltid och kommer tillbaka starkare än någonsin. Ska även försöka att njuta lite av söndagsolen och försöka se en blommande gren i mitt inre.
Publicerat: 2013-04-21 @ 15:35:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!