Läkarbesök och adoption

Måndagen är nu passerad och jag är mer färdig än vanligt. Haft skallebang stort sätt hela dagen även om den mest funnits i bakgrunden. Det var bara att knapra i sig lite panodill och se glad ut.
Fick lite sovmorgon då jag skulle till läkaren vid nio och det kändes inte någon idé till att åka in till jobbet för att vara där i en halvtimme.
Det var faktiskt riktigt skönt att få en timmes extra att sova.

Förövrigt har dagen faktiskt passerat som om sett livet passera i revy. Förmiddagen hände väl inte så mycket egentligen. Satt och skrev en del under förmiddagen, efter lunch gick A1, L och jag iväg för att köpa en blomma till Miss M då det var sista gången vi hade keramiken. Lite tragiskt egentligen, vad ska nu hända måndagseftermiddagarna? Dessutom så går ju inte Det Okända längre på måndagar.

Under keramikeftermiddagen hände det saker som vanligt när vi har keramik. Vi hade finbesök idag med. Två stycken från tisdagsgruppen kom för att göra färdigt lite de påbörjat så att det inte blir så mycket de sista gångerna. På något sätt lugnade vi ner oss en aning. Inte mycket men lite. Vår galna humor och galna skratt fanns till handa hela tiden. Dock ska det påpekas att det är svårt att förklara med ord. Man borde vara med för att förstå.

Blev dessutom bortadopterad av mina kamarater. Miss M adopterade mig bara så där och nu har man ett par adoptionsföräldrar med. Aldrig fel det heller. Det blev en hel del skratt och Miss M ska lära mig allt hon kan om blommor och bin. Så vad mer kan man begära?
Publicerat: 2013-04-29 @ 19:31:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!