Konstiga känslor

Konstigt egentligen. Kan inte riktigt sätta pekfingret på vad jag egentligen känner. Men en sak är säker och det är att jag inte alls tycker om det. Det skrämmer mig och uppfyller mig på en och samma gång. Samtidigt som jag vet att det inte går. Har försökt att förtränga det utan att lyckas något bra med det. Gryningens toner av harpor och gitarrer gör inte saken bättre om jag ska vara ärlig. Nej, får stänga in det precis som allt annat jag inte vet hur jag ska hantera. Det som går att förklara det på bästa sätt är denna låt som jag såg på FB för en tid sedan. Den är så klockren och skriker verkligen mitt namn och min feghet.
 
 
 
Publicerat: 2013-04-12 @ 10:34:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!