Kliande ögon

Söndags kväll och snart sönderkliande ögon. Det märks nu att pollen har börjat och det är värre än vanligt i år. Har varit bra i så många år och nu PANG så är det på träligt humör.

Har inte gjort mycket idag. Tagit det lugnt, skrivit och varit rent allmänt irriterad. Varit hemma hos far och ätit lunch för att sedan åka till faster för att spela bingolotto. Vann inget som vanligt! Är inte förvånad heller.
Det blir sängen snart för ögonen går i kors och jag känner mig ganska bra. För om jag är uppe längre än vanligt ikväll blir jag inte lätt att tas med imorgon.

Ska till läkaren under morgonen imorgon, inget jag ser fram emot. Men ett måste för att bli bättre. Förövrigt kommer det inte hända så mycket under morgondagen heller. Det är sista gången för keramiken imorgon och det kommer märkas. Vad ska man göra sedan måndagseftermiddagarna?
Publicerat: 2013-04-28 @ 21:22:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!