Intressant dag och bibliotekbesök

 
En intressant dag. Punk! Det känns i kroppen att det dagen har varit välfylld. Har visserligen inte gjort så mycket men det som har gjorts har gjorts med en sådan intensitet. Idag var även den sista tisdagen under vintern/våren som vi blir förvisade till vindsplan eller det berömda plan 5. Nu dröjer det fram till hösten innan vi blir förvisade dit igen. Jobbade på min så kallade påse som jag stickar. Ska försöka att se till att bli klar med den innan hösten kommer.
Under eftermiddagen blev det till att ha skrivarkurs. Det var faktiskt riktigt intressant och vi disskuterade fram många bra saker bland alla texter vi gick igenom. Dessutom kom det en kille som pratade lite om att skriva böcker. Han har själv skrivit klart sin första bok och skickat in den till olika förlag. Dessutom tipsade han om en program som ska vara bra när man skriver böcker eller filmmanus. Ska kolla in det om det är något för mig.

Det konstiga är att mina taggar visade sig tydligen idag. Somliga påstod sig visst att jag var lite väl uppnosig och lite för mycket kaxig. Förstår inte alls vad de menar med det. Var ju bara mitt vanliga heliga jag och det är inte lite det. Även om jag råkar komma på fyndigheter med vad de säger kan inte jag hjälpa.
Var även iväg till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker och lånade lite nya. Så här ofta har jag inte varit på biblioteket på flera år. Så nu ska man läsa lite historiska böcker och jag tror faktiskt att Elza skulle bli glad att jag valde lite böcker om Rysslands historia. Även om böckerna är skönlitterära så tror jag nog att hon skulle uppskatta mina val. :-)
Publicerat: 2013-04-09 @ 19:42:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!