Att bli lurad eller inte lurad det är frågan

Skulle du tro mig om jag talade om för dig att det regnar ute just nu??? Nej det ante mig att det inte skulle vara så. Inte för att det är första april just nu. Å andra sidan slapp jag undan allt sådant när det var första april. Men lär väl åka dit så det skriker om det nästa år. Det har disskuterats det under de dagar som varit om just hur man lyckas lura folk, hur alla tar det när det analkas att man har blivit lurad. På något sätt så verkar det som om alla var enade om att jag skulle vara den som var lättast att lura. Kanske det är vem vet, å andra sidan har jag sällan blivit riktigt lurad den dagen då jag har varit mer eller mindre skeptisk och inte alls trott någon som säger "Tro mig, du kan lita på mig."

Fredag idag som sagt och inte ska det göras så mycket mer än vad som redan görs. Dammsugaren ska få ta sig en omgång i lägenheten och försöka att fånga in de sista dammråttorna som inte togs tidigare i veckan. Vad mer? Tja...kanske ta och skura av golvet lite med. Det beror helt och hållet på vad jag orkar och vill en fredagskväll som denna. Ska dock passa på att njuta av solen medan den är framme. För vem vet hur länge den kommer att visa sig. Kan bara säga poff så försvinner den.
Publicerat: 2013-04-05 @ 17:35:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!