Återhållsam

Det har varit en dag som inte gjorts speciellt mycket. Energin har varit återhållsam och ett glatt lynner har inte alltid varit med. Med detta till trotts har dagen varit riktigt bra. Har egentligen inte gjort mycket idag. Hade min sista dag som fika ansvarig för den här gången. Skönt får jag säga, då av olika anledningar.

Vi tackade även av Miss A idag då hon slutar nu den sista och Miss H kommer tillbaka istället. Har berört MA idag och fick henne till tårar när hon läste en text jag skrivit. Det trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med. Mr P säger då att han inte är förvånad och MA samtycker. MA lyfter upp mina skrivarkunskaper och lyfte upp texten jag skrivit.

För övrigt? Inte mycket mer har hänt. Suttit och skrivit lite på boken, pysslat med ringsmycken och andra projekt jag ska påbörja någon gång. Sitter nu hemma och gör absolut inget alls. Det är bättre än inget alls. Är inte på humör att göra något just för tillfället. Veckan som gått har tagit på krafterna. Har varit så trött varje dag den här veckan.
Publicerat: 2013-04-26 @ 19:07:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!