Underhållning i världsklass

Detta är en dag att minnas med ett brett leende tror jag. Egentligen har det inte hänt så mycket under dagen, men många glada skratt och torsdagshumor. Var på lite dåligt humör när jag kom men det försvann så fort vi kommit igång med vårt. Det blev mycket prat och diskutioner om diverse saker. Solen har skint in genom fönstret och lyst upp vår dag. En av damerna har till och med börjat planera musik och låtval inför mitt kommande bröllop när det nu blir. Lite komiskt då det är en låt som både hon och jag gillar. Kommer dock inte ihåg vad låten heter, men den är med i filmen Ghoust och i scenen då Demi Moore (eller vad den kvinliga skådisen heter) sitter och drejar.
Har även hunnit med att färdigställa en del saker och påbörja andra. Imorgon kommer de och hämtar sakerna vi har gjort till barnhemmet. Just nu sitter jag och gör en knallrosa orm fast just nu liknar den mer en stor falukorv.
Har haft musik underhållning och galna skratt om allt och inget. Mr P har försökt att "fria" till oss men tydligen vill vi inte ha honom. Han ville inte ta av sig sin skjorta när vi erbjöd oss att laga den då den hade gott sönder i sömmen vid ena armen.
Dessutom har givetvis dem lockat fram min torsdagshumor då jag ser allt möjligt i allt jag har gjort under dagen.
Jag lyckades ett flertal gånger locka fram skratten då alla mina alteregon dök upp titt som tätt. Vad kan man säga när man inte kan tygla dem när man går in för saker eller när saker bara bråkar?
Idag lyckades jag med att ta med kameran så jag har fotat de saker jag har färdigställt under veckan. Bland annat dockan Davids två outfits som är en tomtedräkt och en vinterdress.
 

En liten kudde till barnen som är stickad och stoppad.
 

Filten som jag suttit med sort sett hela sommaren och fram till nu. I bakgrunden sitter
Anna och Pär och jobbar med sina projekt.
Publicerat: 2012-09-13 @ 17:49:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!