Tokerier och frierier med skratt och pinsamma stunder

Vet inte hur jag ska börja just nu...jag bubblar fortfarande av skratt och en lätt röd färg sitter kvar i ansiktet. Det har varit en fredag som har varit långt ifrån normal. Har suttit och lyssnat på några som åker till några barnhem i Polen och sett lite bilder. De tog med sig allt vi har gjort sedan sist de var här, långt innan jag började där. Under eftermiddagen var det som om allt bara rann ur oss och blev mer eller mindre konstig och oerhört roande. Framförallt för vissa av damerna och jag? Tja jag vet inte, visst roligt i sig var det samtidigt som jag kände mig mer eller mindre generad. L och jag vi lyssnade på vår favoritlåt ett flertal gånger och jag har ännu inte kommit på vad låten heter. Kanske tror att det slutade så men ack så fel det är. Det urartade ganska väl och fort efter det då L ville gifta bort mig idag med och tyckte att hon kunde försöka para ihop mig med Mr P. Fick berätta för henne vad min kära mor sagt om honom och det fick henne och de andra damerna att skratta ordentligt. Vi får väl se hur det går och jag fick lova att hon fick en stående inbjudan till mitt bröllop om och när det blir.

Imorgon bär det av till att åka hem till syster och svåger för att ta hand om knoddarna under helgen medan dem är iväg på var sitt håll. Har inte kommit på något än som barnen och jag kan göra. Återstår att se hur det blir, får bara hoppas på att vädret håller i sig och blir bra.
Publicerat: 2012-09-14 @ 17:50:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!