Synålar farliga saker

Dagen har varit intensiv och irriterande på samma gång. Inte för att något har varit irriterande, men otroligt intensiv. Har sprungit runt hela stan och dess tygaffärer för att köpa tyg, band, knappar och kuddvadd. Vi måste ha sätt roliga ut när vi sprang runt där mellan dessa affärer. Vi gick även till Lekia för att köpa en docka till som vi ska skicka till barnhemmet. Så nu har vi både en flickdocka och en pojkdocka. Har suttit och sytt på en dockklänning och ett hårband samt en väska. Har bara lite småsaker kvar på klänningen sedan är den klar. Får ta kort på det imorgon för att visa senare. För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Har bara förbannat symaskinen ett antal gånger då den tydligen lever ett eget liv och gör så att jag får trä i tråden hela tiden. Samt att jag ständigt får sprätta då bandet inte velat bli ditsytt på klänningen. Har förbannat synålarna då de har mördat mina fingrar under hela eftermiddagen. Alla andra har skrattat åt mig och undrar vad jag sysslar med.
Ikväll blir det till att titta på Glee och sedan göra en tidig kväll. Är riktigt trött och orkeslös.
Publicerat: 2012-09-05 @ 17:49:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!