Stundens första tankar

Åter igen är jag uppe med tuppen och jag blir tokig på det här. Varför måste jag vakna så här när jag kan sova minst en timme till? Ja ja inte mycket att göra åt antar jag. Får börja utnyttja tiden istället och göra lite nytta innan jag ska gå till bussen. Idag blir det att återgå till min Huskvarna Viking och sy lite mer kläder. Frågan är bara vad jag ska sy. Kanske ett par shorts och linne? Eller något annat? Har börjat få smak på det här nu och det är riktigt roligt. För stunden åtminstonne tror jag. Det återstår att se. Måste även bli klar med en av kära systers presenter så att jag kan skicka den till henne. Visserligen har hon fått en present, men hon fyller ju bara 25 en gång i livet. Vilket påminner mig om att jag själv fyller om två månader och tolv dagar. Inte för att jag räknar.
 
Publicerat: 2012-09-07 @ 04:52:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!