Söndagskvällen


Hemkommen efter ha varit barnvakt åt knoddarna. Det har vait ett mycket trevligt besök även om barnen skötte sitt och var överallt förutom hemma i stort sätt. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. Det blir antagligen en tidig kväll ikväll känner jag. Vaknade tidigit imorse av att jag hade en liten knodd bakom ryggen och jag hade ingen möjlighet att sträcka ut mig. För att sova i en stor dubbelsäng hade jag väldigt lite plats att sova på. Dessutom påpekade My om att jag snarkade, vilket jag är medveten om. Men det lät så roligt när hon sa det.
 

Bilden är från julafton och påvisar hur mycket snö vi inte hade.
 
Imorgon blir det av att åka och jobba igen. Blir till att försöka avsluta ryggpartiet på tröjan jag stickar under förmiddagen och under eftermiddagen blir det keramik för hela slanten. Det börjar bli något med av min klump jag har. Får bara hoppas på att det blir en urna/vas av min kära klump. Förra måndagen hade de lite roligt åt mig då jag stod på en pall för att kunna ringla och släta till ytorna bättre. Jag förstod inte riktigt vad de skrattade åt från början. Men insåg ganska fort att det måste ha sett oerhört roligt ut när jag stod en halvmeter upp i luften och ringlade.
Publicerat: 2012-09-16 @ 19:45:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!